Adakah Anda Atau Ahli Keluarga Anda Terkena Gangguan JIN atau Kena SIHIR?

Tetapi tak Tahu Apa yang Harus dibuat.  Takpe mula mula kenalpasti tanda di bawah.  

1. Sakit Seluruh Badan
2. Mimpi budak kecil, di riba atau menyusu.
3. Mimpi binatang berbisa dan buas
4. Mimpi yang pelik pelik
5. Bulu roma merambang tanpa sebab
6. Selalu susah nak tidur dan biasa terjaga malam
7. Ibu jari tangan dan kaki sentiasa sakit
8. Anak kecil kerap menangis
9. Mimpi yg menakutkan
10. Terdapat kesan kesan lebam pada seluruh badan, cth tahan dan peha
11.Sikit sikit naik angin pada semua orang lebih lebih lagi pada pasangan dan anak anak
12.Tak bernafsu terhadap pasangan
13. Lembaga hitam menghempap semasa tidur
14.Mimpi terjatuh dari tempat yang tinggi dan terkejut
15.Ternampak macam ada lembaga dalam rumah
16.Selepas Asar hinga Maghrib suka tidur
17. Ketika malam seluruh badan mengalami gatal gatal.
18. Gigi berbunyi ketika tidur.
19. Terdengar bunyi seperti guli didalam rumah
20. Keluar haid yang berpanjangan
21. Sering terdengar bunyi bisikan
22. Terasa macam ada yang memerhati
23. Susah hendak mengandung dan selalu mengalami keguguran
24. Sukar untuk mendapat jodoh
25. Menjadi seorang yang panas baran
26. Sering sakit kepala
27.Ada penyakit, tetapi bila pergi hospital, doktor periksa dan kata tak ada penyakit.
28.Sakit belakang, rasa berat belakang.

Ustaz ada berpesan, kalau ada tanda-tanda kat atas, tanganilah dengan SEGERA!   

Rahsia Gel Mandian Bidara Lab – Membantu Melindungi Keluarga Anda Dari Gangguan Jin & Sihir! 

bidaralab

Gel mandian dari ekstrak daun bidara ini membantu memulih dan melindungi anda serta keluarga daripada gangguan sihir pemisah & hasad dengki


“SAYA HAMPIR-HAMPIR NAK BERCERAI KERANA GANGGUAN SIHIR”
“Alhamdulillah.. setelah saya menggunakan Gel Mandian Bidara ini, gangguan jin dan 
syaitan itu semakin berkurangan. Hubungan kami suami isteri semakin bahagia seperti pasangan 
baru berkahwin . Terima kasih ustaz kerana perkenalkan produk Bidara ini.”

Ina Shah Alam
bidaralab

Adakah anda pernah mengalami perkara-perkara sebegini?

  • Selalu berasa sakit di bahagian kepala (seperti rasa sakit migrain)?
  • Kerap bertengkar dengan pasangan hidup?
  • Badan sering berasa panas & malas ketika hendak mendirikan solat?
  • Pada waktu malam, sering terlihat kelibat seperti seseorang?
  • Sukar tidur malam & sering mendapat mimpi-mimpi buruk?
  • Mudah marah & cepat panas baran walaupun hal yang remeh-temeh?

Anda mungkin sudah terkena gangguan jin & sihir!

Assalamualaikum dan Salam perkenalan..
Bidara Lab adalah sebuah produk yang membantu orang ramai terkena buatan mahupun gangguan sihir. Seperti yang kita sedia maklum, gangguan sihir adalah perbuatan yang tidak sihat lagi tidak bermoral disebabkan rasa iri hati, hasad dengki serta tidak boleh melihat kemewahan orang lain lebih daripada dirinya.

Ini menyebabkan mereka sanggup menghantar perkara-perkara yang tidak elok untuk bertujuan:

X Memisahkan pasangan suami-isteri..
X Buat bisnes orang lain bankrap..
X Buat orang lain jatuh sakit dan tidak sembuh-sembuh..
Serta banyak lagi gangguan sihir yang lain. Ini membuatkan orang yang terkena gangguan sihir ini cepat marah, cepat melenting, rasa penat yang berpanjangan, tak suka tengok muka pasangan, orang lain tak nampak kedai dan bermacam-macam lagi apabila orang terkena gangguan sihir ini.

Video Pengalaman Pengasas Produk Bidaralab yg Pernah Disihir



                          

Kepakaran Gel Mandian Bidara Lab adalah..


Kepakaran kami adalah memulih dan melindungi orang yang pernah atau sedang pun mendapat gangguan sihir. Dengan cara, mengamalkan gel mandian Bidara Lab ini. Gel mandian Bidara Lab adalah sebuah gel mandian yang menggunakan ekstrak daun bidara untuk memulih serta melindungi pemakai daripada gangguan sihir.

Bauan dari esktrak daun bidara ini amat tidak digemari oleh jin dan syaitan. Sesiapa yang mengamalkan gel mandian daun bidara ini, mereka sedang melindungi diri daripada dihampiri oleh gangguan sihir ini. Kelebihan daun bidara ini kita boleh lihat seperti mana di dalam hadis:

Daun bidara ada dinyatakan oleh Nabi Muhammad s.a.w, yang mana daun bidara ini mempunyai KHASIAT yang menaikkan aura kesegaran serta haruman tubuh badan melalui kaedah mandian. Berikut merupakan beberapa hadis menyebut tentang penggunaan daun bidara di dalam mandian:-

YANG PERTAMA: 


Ketika orang KAFIR MASUK ISLAM. Terdapat dalam hadits dari Qois bin ‘Ashim radhiyallahu ‘anhu,

أَنَّهُأَسْلَمَفَأَمَرَهُالنَّبِيُّصَلَّىاللَّهُعَلَيْهِوَسَلَّمَأَنْيَغْتَسِلَبِمَاءٍوَسِدْرٍ

“Beliau masuk Islam, lantas Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam memerintahkannya untuk mandi dengan air dan daun sidr (daun bidara).” (HR. An Nasai no. 188, At Tirmidzi no. 605, Ahmad 5/61. Syaikh Al Albani mengatakan bahawa hadits ini shahih.)

YANG KEDUA:


MEMANDIKAN SI MAYAT bagi tujuan mengharumkan jenazah:-

Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam pernah memerintahkan kepada Ummu ‘Athiyah dan kepada para wanita yang melayat untuk memandikan anaknya,

غْسِلْنَهَاثَلاَثًاأَوْخَمْسًاأَوْأَكْثَرَمَنْذَلِكَإِنْرَأَيْتُنَّذَلِكَبِمَاءٍوَسِدْرٍ

“Mandikanlah dengan mengguyurkan air yang dicampur dengan daun bidara tiga kali, lima kali atau lebih dari itu jika kalian anggap perlu dan jadikanlah yang terakhirnya dengan kapur barus (wewangian).” (HR. Bukhari no. 1253 dan Muslim no. 939).

YANG KETIGA:

Mandi Wanita HAID:-


Dari Aisyah radhiallahu ‘anha bahawa Asma’ bertanya kepada Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam tentang mandi wanita haid. Maka baginda bersabda, “Salah seorang dari kalian hendaklah mengambil air dan daun bidara, lalu engkau bersuci, lalu membaguskan bersucinya….”(HR. Bukhari no. 314 dan Muslim no. 332)

YANG KEEMPAT:


Digunakan untuk mandian bagi MENGUSIR JIN yang masuk ke dalam tubuh akibat disihir:-

Ibnu Katsir saat menafsirkan surah al-Baqarah, ayat 102 yang bercerita mengenai fitnah syaitan kepada Nabi Sulaiman. Di dalam penceritaan yang panjang itu, Syeikh Al Qurtubi menceritakan daripada seorang ulama yang bernama Wahab bin Munabid iaitu cara untuk mengubati Sihir : “Diambil 7 helai daun bidara, ditumbuk halus lantas digabungkan air serta dibacakan Ayat Kursi serta diberi minum pada orang yang terserang sihir tiga kali teguk serta baki airnya diguna untuk mandi. Insya-Allah bakal hilang sihirnya”. “Dan diprioritaskan membaca Qul A’uzubil Falak, Qul A’uzubirabinnas juga ditambah Ayat Kursi kerana ayat-ayat itu bisa mengusir Syaitan.”

(Tafsir Ibn Katsir Jilid Satu Terjemahan Singkat Halaman 171)

(Tafsirul QuranilAzim Juz : 1 halaman 372)
bidara lab, bidara

Kenapa perlu guna Gel Mandian Bidara Lab ini?


bidara lab
DAUN BIDARA telah digunakan secara turun temurun dalam rawatan berkaitan sihir / saka / santau / gangguan makhluk halus dan mereka sangat alergi

Gel Mandian Bidara Lab adalah salah satu cara untuk melindungi diri daripada terkena gangguan sihir (yang boleh merosakkan rumah tangga ataupun masalah seumpamanya). Ia juga adalah suatu kaedah yang dianjurkan oleh Baginda Rasulullah s.a.w sebagai ikhtiar kepada rawatan gangguan jin dan sihir.
Selain daripada melindungi dan rawatan untuk gangguan sihir, gel mandian Bidara Lab juga diperkayakan dengan bahan yang mampu menaikkan semangat dan tenaga positif kepada pengguna. Ia juga membantu menaikkan keyakinan diri sekaligus membuatkan kita kembali sihat dan bertenaga.

“PERNIAGAAN MEROSOT, BADAN SEMAKIN LEMAH”

“Beberapa kali pelanggan yang bagitau bahawa dia nampak kedai saya selalu tutup. Padahal saya tak pernah tutup kedai kecuali pada hari minggu. Saya mula mencari rawatan Islam As-Syifa’. Ustaz suruh saya gunakan mandi selepas Asar menggunakan produk Gel Mandian Bidara, jin dan syaitan amat takut dengan bau daun ini.

Alhamdulillah.. Kini perniagaan saya kembali pulih seperti dahulu. Saya amalkan setiap hari. Diri saya semakin bersemangat dan tidak lemah seperti dahulu.”

Rahman

Pengusaha Kedai Runcit

Memperkenalkan..


bidara lab

Gel Mandian Bidara Lab - Melindungi anda dan keluarga dari gangguan jin & sihir! 8 Kelebihan – Apabila anda menggunakan Gel Mandian Bidara Lab


Kami cuba untuk membantu anda pulih daripada gangguan jin dan sihir. Antaranya adalah dengan mengamalkan mandian menggunakan Gel Mandian Bidara Lab ini. Kesan daripada menggunakan Gel Mandian Bidara Lab ini:
Mengurangkan atau menghilangkan gangguan sihir
bidaralab
Meningkatkan aura serta memulihkan keyakinan diri
bidaralab

Menghilangkan rasa berat dan pening di kepala

bidaralab
Memberi kesegaran pada tubuh badan
bidaralab

Membaiki kesihatan akibat daripada gangguan jin/sihir

bidaralab
Meningkatkan keharmonian rumahtangga
bidaralab

Membantu melariskan kembali perniagaan akibat disihir

bidaralab

Menghalang gangguan kepada bayi yang selalu menangis pada waktu malam

bidaralab

Bukan itu sahaja, Gel Mandian Bidara Lab juga membantu:

  1. Merawat sakit yang tidak diketahui puncanya
  2. Merawat dalaman dan luaran tubuh badan
  3. Gel mandian berbau wangi dan boleh digunakan seharian sekeluarga
  4. Boleh digunakan untuk wanita uzur
  5. Gel mandian boleh dibawa dan digunakan di bilik air
  6. Tidak mengurangkan efektif jika terlangkah
  7. Boleh digunakan juga oleh Non-Muslim
  8. Boleh digunakan sebagai semburan
  9. Boleh digunakan tanpa was-was
  10. Telah diruqyah & didoakan

Bagaimana caranya untuk menggunakan Gel Mandian Bidara Lab ini?

Mula-mula, berniat dan berdoa supaya kita terhindar dari gangguan sihir, santau, saka, dan jin.
Kemudian, mandi seperti biasa (basahkan seluruh badan). Ambil dan ratakan Gel Mandian Bidara Lab ke seluruh tubuh badan. Akhir sekali, mandi sehingga bersih.
Amalkan 2 kali sehari menggunakan air dingin pada setiap pagi dan petang supaya kita dapat melindungi diri sepanjang hari.

Apa kata mereka selepas menggunakan Gel Mandian Bidara Lab ini?

“Alhamdulillah.. anak tidur malam sudah tidak menangis lagi!”

“Selepas mandi dengan Gel Mandian Bidara Lab, sudah boleh tidur malam. Period pun kembali lancar. Alhamdulillah..”

“Menderita sakit bahu selama 20 tahun. 3 hari guna Gel Mandian Bidara Lab, rasa sakit terus hilang!”

“Dulu.. hampir cerai. Sekarang, semakin bahagia. Alhamdulillah..”

“Ikhtiar dengan Gel Mandian Bidara Lab. Alhamdulillah, raya lepas ada orang masuk meminang!”

“Haid kembali pulih selepas mengamalkan Gel Mandian Bidara Lab!”

“Tidur makin lena. Hubungan dengan suami pun makin erat. Terima kasih Bidara Lab!”

“Rasa PANAS je bila masuk satu restoran ni!”

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di dalam web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan ulasan dari pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun, kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah/komplikasi yang berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Siapa yang Sesuai Menggunakan

Gel Mandian Bidara Lab ini? 

Pasangan suami-isteri yang selalu bertegang leher disebabkan perkara remeh-temeh.

bidaralab 

Orang yang selalu menghadapi masalah sakit-sakit di bahagian kepala.
bidaralab
Orang bisnes yang merasakan bisnesnya semakin menurun akibat gangguan sihir.
bidaralab
Orang yang ada masalah keyakinan diri.
Bayi yang selalu menangis pada waktu malam seperti ternampak kelibat sesuatu.
bidaralab

Orang yang sentiasa lemah tubuh badan akibat dari saka atau gangguan sihir.

bidaralab
Orang yang terkena sihir atau buatan orang.
bidaralab

Tunggu apa lagi?


Jika anda mempunyai masalah seperti yang kami sebutkan diatas ini, jangan tunggu lama-lama. Dapatkan sekarang Gel Mandian Bidara Lab ini. Kami sedia membantu anda memulihkan serta melindungi diri anda daripada gangguan jin dan sihir.

KLIK SINI untuk mula menempah..

bidaralab

bidaralab
Klik untuk direct whatsapp (jika gagal, sila whatsapp ke +60192341557/
Kami sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda untuk menempah Gel Mandian Bidara Lab ini. Kerana, kami yakin, anda juga boleh sihat seperti biasa daripada gangguan jin dan juga sihir. Gel Mandian Bidara Lab adalah salah satu kaedah rawatan untuk menghilangkan gangguan jin dan sihir. Dengan izin Allah, anda boleh sembuh.
Ikhlas,

Team Bidara Lab Penawar Alternatif
Bidara Lab Penawar Alternatif
PS: Gel Mandian Bidara Lab adalah sebuah gel mandian yang membantu memulih dan melindungi diri serta keluarga anda dari gangguan sihir.
PSS: Bukan itu sahaja, ia juga kaedah untuk merawat pesakit yang terkena gangguan sihir. Dengan izin Allah, Gel Mandian Bidara Lab boleh membantu mengembalikan kesihatan serta keyakinan anda selepas terkena gangguan sihat. Jika anda adalah salah seorang yang terkena gangguan sihir.. dapat Gel Mandian Bidara Lab ini sekarang juga!

Sebarang soalan, boleh ajukan terus kepada:

Hotline Team Bidara Lab Penawar Alternatif
Klik Link +60192341557

DISCLAIMER : Produk Bidara Lab TIDAK bertujuan MERAWAT, MENYEMBUH atau MENCEGAH sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah PENGALAMAN PERIBADI individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza.